Drupa 2021. Online, dla wszystkich, bezpłatnie.

Jak co roku Drupa przyciąga najważniejsze i najbardziej liczące się na świecie firmy z branży poligraficznej. Niestety, w 2021 r. pandemia covid-19 pokrzyżowała plany organizatorów, którzy zmuszeni byli odwołać wydarzenie. Aby jednak okazać swoje wsparcie dla branży poligraficznej, uruchomiona została platforma internetowa która niczym hub, łączy dostawców z ich klientami. W dniach 20-23 kwietnia 2021 r. światowy sektor druku i opakowań spotka się na virtual.drupa, promując transfer wiedzy i networking oraz aktywizując biznes dzięki trzem filarom „Conference Area”, „Networking Plaza” i „Exhibition Space”. Wydarzenie uzupełnią sesje internetowe i nagrania wideo na żywo, oferujące bardziej szczegółowe informacje i możliwość uzyskania dodatkowych informacji o produktach i ofertach. Organizator podszedł do wydarzenia bardzo profesjonalnie, udostępniając zarejestrowanym podmiotom szereg tutoriali i poradników, ułatwiającym odbiorcom poruszanie się w przestrzeni online. Samouczki poświęcone networkingowi wystawców i odwiedzających, filmy wideo „jak to działa” oraz filmy dotyczące sesji internetowych są dostępne tutaj.

 „Bardzo cieszy nas uczestnictwo wyjątkowych wystawców i wielkich graczy z całego świata, takich  jak HP Inc. oraz Landa Digital Printing z Izraela. Obie firmy zaszczycą nas swoją obecnością na virtual.drupa, ukazując swoje imponujące innowacje w obszarze druku cyfrowego i szerokiego spektrum aplikacji”, to słowa Sabine Geldermann Project Director Print Technologies Targów w Dusseldorfie.

Pionier branży, Benny Landa, prezes Landa Group i założyciel zarówno Indigo, jak i Landa Digital Printing, z niecierpliwością czeka na virtual.drupa, które według niego „… jest szczególnie ważny dla naszej branży w czasach, gdy nie można organizować spotkań twarzą w twarz”.

Heim Levit, dyrektor generalny w HP Indigo, dodaje: „Cieszymy się, że możemy kontynuować nasze zaangażowanie w branżę poligraficzną i targi drupa poprzez nasz udział w tegorocznym wydarzeniu. Chociaż brakuje nam oglądania naszych partnerów, klientów i przyjaciół z branży podczas pokazów na żywo, ochrona naszych pracowników i społeczności pozostaje najwyższym priorytetem.”

43 godziny prezentacji i sesji internetowych

Wszechstronny transfer wiedzy, to słowo kluczowe dla virtual.drupa, które będzie oferowane przez ponad 43 godziny w przemówieniach programowych, dyskusjach panelowych, prezentacjach i sesjach internetowych wystawców. Bieżące tematy, takie jak zrównoważony rozwój, gospodarka o obiegu zamkniętym, sztuczna inteligencja, gospodarka platformowa i konsumenci połączeni z internetem, są głównym tematem obszaru konferencji.

Główni mówcy: Michael Gale, James Sommerville i dr Gabrielle Walker

Głównymi prelegentami będą:

  • Światowej sławy autor bestsellerów (The Digital Helix) i pionier cyfrowej transformacji Michael Gale (20.04, godz: 10:20-11:00, więcej szczegółów tutaj;
  • Projektant, konsultant i były wiceprezes ds. projektowania globalnego w Coca-Cola Company James Sommerville (21.04, godz. 10:20-11:00, więcej szczegółów tutaj), który jest znany ze swoich niekonwencjonalnych, przyszłościowych pomysłów marketingowych;
  • Autorka bestsellerów (The Hot Topic) i działaczka na rzecz zmian klimatycznych, dr Gabrielle Walker (22.04, godz. 10:20 – 11:00, więcej szczegółów tutaj);

Do tej pory w virtual.drupa zarejestrowało się ponad 200 wystawców z 33 krajów, w tym prawie wszyscy znaczący światowi gracze. Największą grupę stanowią firmy europejskie, które stanowią 46% całej puli wystawców. Oprócz niemieckich producentów czołowymi krajami wystawców są Chiny, USA, Szwajcaria, Włochy i Japonia. Z Polski zarejestrowanych jest 4 wystawców. Już ponad 890 przedstawicieli wystawców zapisało się do panelu matchmaking, który umożliwia aranżację wirtualnych spotkań i bezpośrednią interakcję poprzez czat przed i w trakcie imprezy. Wśród wiodących krajów pod względem zwiedzających są Indie, Stany Zjednoczone, Wielka Brytania, Belgia, Włochy, Japonia, Szwajcaria i Brazylia.

Ogromna baza wiedzy dostępna również po zakończeniu targów

Obszerna baza danych zapewnia codzienne aktualizacje i informacje o uczestniczących firmach. Wszystkie sesje internetowe na żywo będą dostępne na żądanie 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu w bibliotece wideo po wydarzeniu. Użytkownicy mogą również nawiązać bezpośredni kontakt z wystawcami za pomocą cyfrowej wizytówki lub połączyć się za pomocą narzędzia do networkingu. Wyszukiwarkę znajdziecie tutaj.

Udział odwiedzających w wydarzeniu jest bezpłatny, aczkolwiek wymagana jest REJESTRACJA.

Artykuł powstał na podstawie źródła.

Razem
0
Udostępnienia
Podobne Artykuły