Uprość sobie pracę z naszym generatorem ofert!

Przyjmijmy taki wysoce prawdopodobny scenariusz – wpada do Ciebie zapytanie od klienta i istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że nie tylko do Ciebie. Poza korzystna ceną z pewnością decydujący dla decyzji klienta będzie czas i forma Twojej odpowiedzi. Tak, prawdopodobnie doskonale wiesz, że forma też ma znaczenie, że o wiele korzystniej i profesjonalniej wypadnie przesłanie oferty w pdf, niż po prostu odpisanie na zapytanie w mailu. A teraz pomyśl, że w jednym miejscu możesz sprawdzić ceny dla tego zapytania i z miejsca wygenerować gotową ofertę? Tak, na przykład w PrintUp! No dobra – tylko w PrintUp 😎

Nie musisz już martwić się o to: 

  • w jakim programie stworzyć ofertę (wordzie, a może w Excelu)?
  • gdzie je wszystkie przechowywać jeśli będzie trzeba do nich wrócić?
  • co gdy klient zaakceptuje Twoją ofertę… jak najszybciej złożyć zamówienie?

Wejdź na PrintUp, sprawdź ceny, wygeneruj i wyślij ofertę, to tylko 3 proste i szybkie kroki do finalizacji zamówienia. Wiemy jak wygląda biznes i to, że liczy się czas oraz porządek, dlatego udostępniliśmy naszym klientom narzędzie do generowania ofert. Poznałeś je już?

Generator ofert – krok po kroku!

Aby utworzyć ofertę, należy przejść na stronę interesującego Cię produktu, z oferty sklepu PrintUp, i po wybraniu odpowiednich parametrów kliknąć przycisk „dodaj do oferty”.

Pojawi się okno, w którym są do wyboru opcje: utworzenia nowej oferty bądź dodania produktu do innej oferty z listy:

Po wybraniu opcji „dodaj nową” wpisz nazwę oferty i kliknij przycisk „Dodaj”.

Po utworzeniu oferty możesz dodać kolejne produkty lub przejść do edycji oferty.

Mamy świadomość, że oprócz produktów ze sklepu PrintUp, w ofercie możesz chcieć uwzględnić inne produkty czy usługi, choćby koszt projektu, przygotowania do druku.

O tym również pomyśleliśmy!

Poza tym formularz ofertowy pozwala na ustalenie cen dla klienta końcowego. Możliwe jest ustalenie indywidualnej ceny dla każdego produktu lub określenie stałej marży na wszystkie produkty jednocześnie.

W podsumowaniu oferty uwzględniliśmy możliwość dodania danych użytkownika oraz danych klienta. Możliwe jest wczytanie własnego logo oraz opatrzenie oferty w komentarz. Przycisk „Generuj ofertę” tworzy plik PDF z przygotowaną wcześniej konfiguracją. Generuj i wysyłaj w świat! 😁

Jeszcze raz najważniejsze funkcje generatora ofert, czyli co możesz zrobić?

  1. Dodać i wycenić nową pozycję, spoza oferty sklepu
  2. Doliczyć koszty wysyłki per zlecenie lub całe zamówienie
  3. Usunąć wybrane produkty z oferty
  4. Ustawić marżę 
  5. Zmienić nazwę oferty
  6. Ustawić termin, do którego oferta jest ważna
  7. Przypisać ofertę do wybranego klienta
  8. Dodać logo na potrzeby generowanego pliku PDF (akceptowane formaty plików: JPEG, PNG, TIFF, GIF)
  9. Dopisać uwagi na potrzeby generowanego pliku PDF
  10. Edytować dane kontaktowe osoby, z którą ma się kontaktować klient ws. oferty  (domyślnie podstawione są dane użytkownika, który przygotowuje ofertę).

Oferta zaakceptowana?

Po zakończeniu edycji możesz już wygenerować plik PDF ze szczegółami oferty i wysłać do swojego klienta. 

Co dalej?

Jeśli Twój klient zaakceptował ofertę, to nie ma nic prostszego jak konwersja oferty w zamówienie. Wystarczy, że przy danej ofercie klikniesz w przycisk „do koszyka” i już.

Mamy nadzieję, że jeśli jeszcze tego nie robiłeś/aś, zaczniesz korzystać z naszego narzędzia. Powstało z myślą o Tobie i Twoim biznesie. Generator ofert to również idealne rozwiązanie dla tych, którzy nie lubią żmudnego kopiowania parametrów i wolą wykluczyć ewentualne błędy w trakcie ich przepisywania. Pozwala zaoszczędzić czas, powracać do stworzonych już ofert i dowolnie  je edytować, oraz z ich poziomu wygodnie zlecać zamówienia.

Życzymy wartościowych ofert, wysokich marż i ich realizacji.

Razem
0
Udostępnienia
Podobne Artykuły