Przyjmijmy taki wysoce prawdopodobny scenariusz – wpada do Ciebie zapytanie od klienta i istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że nie tylko do Ciebie. Poza korzystna ceną z pewnością decydujący dla decyzji klienta będzie czas i forma Twojej odpowiedzi. Tak, prawdopodobnie doskonale wiesz, że forma też ma znaczenie, że o wiele korzystniej i profesjonalniej wypadnie przesłanie oferty w pdf, niż po prostu odpisanie na zapytanie w mailu. A teraz pomyśl, że w jednym miejscu możesz sprawdzić ceny dla tego zapytania i z miejsca wygenerować gotową ofertę? Tak, na przykład w PrintUp! No dobra – tylko w PrintUp 😎
Nie musisz już martwić się o to:
- w jakim programie stworzyć ofertę (wordzie, a może w Excelu)?
- gdzie je wszystkie przechowywać jeśli będzie trzeba do nich wrócić?
- co gdy klient zaakceptuje Twoją ofertę… jak najszybciej złożyć zamówienie?
Wejdź na PrintUp, sprawdź ceny, wygeneruj i wyślij ofertę, to tylko 3 proste i szybkie kroki do finalizacji zamówienia. Wiemy jak wygląda biznes i to, że liczy się czas oraz porządek, dlatego udostępniliśmy naszym klientom narzędzie do generowania ofert. Poznałeś je już?
Generator ofert – krok po kroku!
Aby utworzyć ofertę, należy przejść na stronę interesującego Cię produktu, z oferty sklepu PrintUp, i po wybraniu odpowiednich parametrów kliknąć przycisk „dodaj do oferty”.

Pojawi się okno, w którym są do wyboru opcje: utworzenia nowej oferty bądź dodania produktu do innej oferty z listy:

Po wybraniu opcji „dodaj nową” wpisz nazwę oferty i kliknij przycisk „Dodaj”.

Po utworzeniu oferty możesz dodać kolejne produkty lub przejść do edycji oferty.

Mamy świadomość, że oprócz produktów ze sklepu PrintUp, w ofercie możesz chcieć uwzględnić inne produkty czy usługi, choćby koszt projektu, przygotowania do druku.
O tym również pomyśleliśmy!
Poza tym formularz ofertowy pozwala na ustalenie cen dla klienta końcowego. Możliwe jest ustalenie indywidualnej ceny dla każdego produktu lub określenie stałej marży na wszystkie produkty jednocześnie.

W podsumowaniu oferty uwzględniliśmy możliwość dodania danych użytkownika oraz danych klienta. Możliwe jest wczytanie własnego logo oraz opatrzenie oferty w komentarz. Przycisk „Generuj ofertę” tworzy plik PDF z przygotowaną wcześniej konfiguracją. Generuj i wysyłaj w świat! 😁

Jeszcze raz najważniejsze funkcje generatora ofert, czyli co możesz zrobić?
- Dodać i wycenić nową pozycję, spoza oferty sklepu
- Doliczyć koszty wysyłki per zlecenie lub całe zamówienie
- Usunąć wybrane produkty z oferty
- Ustawić marżę
- Zmienić nazwę oferty
- Ustawić termin, do którego oferta jest ważna
- Przypisać ofertę do wybranego klienta
- Dodać logo na potrzeby generowanego pliku PDF (akceptowane formaty plików: JPEG, PNG, TIFF, GIF)
- Dopisać uwagi na potrzeby generowanego pliku PDF
- Edytować dane kontaktowe osoby, z którą ma się kontaktować klient ws. oferty (domyślnie podstawione są dane użytkownika, który przygotowuje ofertę).
Oferta zaakceptowana?
Po zakończeniu edycji możesz już wygenerować plik PDF ze szczegółami oferty i wysłać do swojego klienta.
Co dalej?
Jeśli Twój klient zaakceptował ofertę, to nie ma nic prostszego jak konwersja oferty w zamówienie. Wystarczy, że przy danej ofercie klikniesz w przycisk „do koszyka” i już.

Mamy nadzieję, że jeśli jeszcze tego nie robiłeś/aś, zaczniesz korzystać z naszego narzędzia. Powstało z myślą o Tobie i Twoim biznesie. Generator ofert to również idealne rozwiązanie dla tych, którzy nie lubią żmudnego kopiowania parametrów i wolą wykluczyć ewentualne błędy w trakcie ich przepisywania. Pozwala zaoszczędzić czas, powracać do stworzonych już ofert i dowolnie je edytować, oraz z ich poziomu wygodnie zlecać zamówienia.
Życzymy wartościowych ofert, wysokich marż i ich realizacji.