Jak zwiększyć sprzedaż kalendarzy?

Jeśli jeszcze zastanawiasz się, jak zwiększyć sprzedaż kalendarzy, to mamy dla Ciebie kilka podpowiedzi oraz narzędzi.

Ofertówka 2022

Podobnie jak w zeszłym roku, przygotowaliśmy dla Ciebie narzędzie wspierające sprzedaż kalendarzy.

Jak korzystać z ofertówki?

  • pobierz
  • wybierz interesujące Cię produkty – specjalnie nie numerowaliśmy stron
  • dodaj swoje ceny
  • roześlij Klientom lub przedstaw na spotkaniu

To proste narzędzie ma wielką moc – kompleksowo przedstawia produkt oraz jego możliwości, pomaga w wyobrażeniu sobie efektu końcowego, a także często inspiruje Klienta do zamówienia innych produktów, z istnienia których, nie zdawał sobie sprawy.

Próbki kalendarzy

Wiedzieć, że jest, to nie to samo, co zobaczy na własne oczy. Dlatego zachęcamy do zamawiania próbek produktów. Klient będzie mógł zdecydować na podstawie doświadczenia, jaki produkt najbardziej mu odpowiada, co z pewnością przysłuży się zminimalizowaniu ewentualnych wątpliwości. Obecnie dostępne są:

  • próbki kalendarzy trójdzielnych i jednodzielnych wraz z kopertą
  • próbki kalendarzy trójdzielnych EKO
  • próbki kalendarzy książkowych

Organizowanie promocji

Przez cały sezon kalendarzowy staramy się organizować różnego rodzaju promocje i oferty specjalne, do czego zachęcamy również Ciebie. Warto też nie odkładać zakupów na ostatnią chwilę, bo pod koniec roku zazwyczaj zamówień jest bardzo dużo, a co za tym idzie – również terminy mogą ulec wydłużeniu. Składanie zamówienia na ostatnia chwilę oraz ryzyko wydłużenia terminu produkcji, to niepotrzebny stres w okolicach Świąt Bożego Narodzenia.

Wprowadzanie NOWOŚCI

Nie bój się nowości. Często rynek musi oswoić się z nowymi rozwiązaniami i większość ludzi potrzebuje czasu na ich zaakceptowanie, ale warto być pionierem, kierować się trendami – przyniesie to benefity w dalszej perspektywie. Z tegorocznych nowości polecamy:

Razem
0
Udostępnienia
Podobne Artykuły