Drobiazgi, które pokocha Twój klient i jego klienci!

Są takie momenty, kiedy najdrobniejsze detale, odpowiednio dobrany papier pakowy, starannie dopasowane pudełko, czy naklejka z życzeniami “smacznego” czy “miłego dnia”, robią to wow i rozkochują klienta, budując jego przywiązanie do marki. Dlaczego? Bo klienci uwielbiają być dopieszczani! Co powinieneś zrobić z tą informacją? Zastanów się, który z etapów kontaktu z klientem możesz wzbogacić o to magiczne, decydujące coś! Poniżej podpowiadamy kilka rozwiązań!


Od minionego poniedziałku, w ofercie PrintUP, znajdziesz naklejki na folii monomerycznej, w dowolnych kształtach. Naklejki takie możesz wykorzystać na wiele sposobów. Dzięki szaremu klejowi, doskonale trzymają się powierzchni i są wolne od jej prześwitów. Z racji wykorzystanych materiałów, zadrukowane naklejki wyglądają nowocześnie i z pewnością staną się miłym dla oka detalem. Dlaczego warto rozważyć zasugerowanie tego rozwiązania Klientom?

Oto kilka przykładów:

  • dowolność kształtów – każda branża może zaprojektować naklejki wg swojego pomysłu,
  • cena – druk naklejek jest znacznie tańszy niż zadruk kartonu, butelki, czy innych pojemników,
  • niskie nakłady – możesz zamówić nawet 1 arkusz naklejek,
  • ratunek dla zapominalskich – kryją błędy, niedopatrzenia oraz braki,
  • logo na naklejce jest bardzo uniwersalnym pomysłem. Znajdzie się na nie miejsce na odwrocie wizytówki, pudełku, na samochodzie, szybie, nawet ubraniu, czapce, czy gadżecie reklamowym

Poniżej przedstawiamy nasze propozycje branż, które docenią ten produkt.

1. Branża Handmade

https://www.packagingoftheworld.com/2017/07/pinktable-handmade-jam.html

„Światowy rynek rękodzieła rośnie co roku o 11 proc. Jego wartość do 2023 roku wzrośnie niemal dwukrotnie, osiągając ponad 984 miliardy dolarów .”[1]

Dużą lekkomyślnością byłoby ignorowanie dzisiaj rękodzielnictwa. Własne wyroby cieszą się dużą popularnością, również dlatego, że dla części wytwórców jest to dodatkowy sposób na życie podczas lockdownu. Naklejki można śmiało proponować do wykorzystania:

  • na słoikach, butelkach i innych naczyniach na przetwory, kiszonki i soki,
  • na opakowaniach kosmetyków, mydełek,
  • na pudełkach, w których towar trafia do Klienta (biżuteria, ubrania, maskotki),
  • na celofanie.

2. Kwiaciarnie

https://www.packagingoftheworld.com/2016/03/flower-packaging-student-project.html

Zdarzyło Ci się kiedyś próbować dowiedzieć, z jakiej kwiaciarni jest bukiet? Naklejka na celofanie, czy też słoju z kompozycją kwiatową skutecznie rozwiązałaby ten problem. Umiejętnie zaprojektowana, mogłaby również przekazać krótką informację o ofercie, czy też dane kontaktowe (np. kwiaty na telefon, dekoracje okolicznościowe czy też adres strony internetowej). Taka naklejka może również w dodatkowy sposób wyrazić emocje (np.: I LOVE YOU na walentynki, czy życzenia z okazji Dnia Kobiet).

3. Cukiernie, piekarnie

https://www.packagingoftheworld.com/2018/02/loaf-artisan-bakery.html

W tej branży naklejki mogą podkreślić wyjątkowość produktu, a także dodać informację zachęcającą do zakupu sezonowego produktu (torty okolicznościowe, jagodzianki, pieczywo bezglutenowe, wegańskie pączki w tłusty czwartek, mazurki i serniki na Wielkanoc). Wyglądają świetnie zarówno na papierowej torebce, uniwersalnym cukierniczym kartoniku oraz koszu prezentowym. Mogą być też świetną formą przekazania “Smacznego” od piekarza, czy cukiernika.

4. Restauracje i dostawa żywności

https://www.packagingoftheworld.com/2017/12/roots.html

Branża gastronomiczna przeżywa obecnie trudne czasy. Na powierzchni utrzymują się Ci, którzy ciągle pracują, poszerzając swoje usługi o dostawę. Naklejka na ulotce może poinformować Klienta o rabacie na kolejne zamówienie, czy napoju gratis. Poza tym, bardzo dobrze będzie wyglądała ładna naklejka z danymi restauracji na zwykłej białej, papierowej torbie.

5. Apteki i drogerie internetow

https://www.packagingoftheworld.com/2020/04/melo-cosmetics.html

Powyższa branża przeżywa swój rozkwit. Co chwilę powstają nowe sklepy online, które muszą się przebić na rynku. Apteki i drogerie często przesyłają wraz z zamówieniem próbki kosmetyków, czy suplementów diety. A w dobie teleporad medycznych i niedoboru wśród dzieci naklejek z hasłem „dzielny pacjent”, dołączenie kilku naklejek motywujących małych pacjentów do współdziałania, z pewnością będzie strzałem w dziesiątkę. Drogerie mogą załączyć naklejki z afirmacjami, które każdy chętny będzie mógł przykleić na swoim lustrze („jesteś piękna!”, „zasługujesz na najlepsze”, „już wkrótce lato”). Subtelne logo, czy adres internetowy sklepu skutecznie przypomni o sobie przy okazji kolejnych zakupów.


Powyżej przedstawiliśmy tylko kilka pomysłów, które mogą zainspirować Cię do poszukiwania idealnych rozwiązań dla Twoich Klientów. Zachęcamy Cię do przetestowania naszej nowości, o TUTAJ.


Naklejki w dowolnych kształtach zamów w PrintUp!

Razem
25
Udostępnienia
Podobne Artykuły